Vyšla publikace Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví
19.04.2017 15:39|příspěvkové organizace
Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal vydal český překlad knihy Hillary Collinsové Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví.
Publikace si klade za cíl prohloubit porozumění role výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Kniha je čtvrtým titulem v edice Kultura & Arts management.
Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí.
Hillary Collinsová (BA, MA, MBa, PhD) má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě.
Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů, společně s rolí designového myšlení v rámci designového managementu. Hillary vyučuje rovněž Strategický design management a Designové myšlení.
Knihu i další publikace IDU lze zakoupit prostřednictvím e-shopu PROSPERO
Kontakt:
Judita Hoffmanová
Oddělení komunikace a marketingu
Institut umění – Divadelní ústav
T: +420 224 809 196
M: +420 721 721 238
E: juditua.hoffmanova@divadlo.cz
W: idu.cz
Soubory ke stažení