Nastavení cookies

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na služební místo č. 376 v Oddělení kulturních a kreativních odvětví v Odboru umění, knihoven a kreativních odvětví v Ministerstvu kultury

Č. j.: MK 24747/2025 OŘLZ

V Praze dne 14. března 2025

1. Údaje o služebním místě

Státní tajemnice v Ministerstvu kultury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo ministerského rady č. 376 v Ministerstvu kultury, v Oddělení kulturních a kreativních odvětví v Odboru umění, knihoven a kreativních odvětví, se služebním působištěm v Praze.

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby:

11 – Kultura, církve a náboženské společnosti.

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:

  • administrace agendy poskytování dotací a dalších forem finanční podpory v oblastech kulturních a kreativních odvětví, zejména agendu poskytování Kreativních voucherů, včetně provádění veřejnosprávní finanční kontroly;
  • administrativní realizace činností týkající se oblasti kulturních a kreativních odvětví, včetně zápisů do registru podpor v režimu de minimis;
  • podílení se na koordinačních činnostech týkajících se oblasti kulturních a kreativních odvětví, včetně spolupráce na aktivitách realizovaných v rámci platformy Kreativní Česko;
  • spolupráce na dalších úkolech v oblasti působnosti odboru umění, knihoven a kreativních odvětví.

2. Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.

2.1 Platový tarif

Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 26.680,- Kč do 38.570,- Kč.

Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).

2.2 Osobní příplatek

Rozpětí od 1.929,- Kč do 5.786,- Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.

2.5 Odměny

Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.

3. Údaje o podmínkách výkonu služby

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. května 2025.

Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx

Služební úřad poskytuje následující benefity: pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova v některé dny, stravenkový paušál, možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu, příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb na produkty spoření na stáří, kartu Multisport, volný vstup do vybraných příspěvkových organizací ministerstva a další.

4. Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 26. března 2025, tj. v této lhůtě:

  • podané v elektronické podobě[2] na dresu elektronické pošty služebního úřadu kariera@mk.gov.cz,
  • podané prostřednictvím datové schránky 8spaaur,
  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Ministerstvo kultury, Maltézské náměstí 1, 118 00 Praha 1 nebo
  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo ministerského rady č. 376 v Oddělení kulturních a kreativních odvětví v Odboru umění, knihoven a kreativních odvětví v Ministerstvu kultury“.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

5. Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který splňuje předpoklady a požadavky stanovené zákonem podle § 25 odst. 1 a 3 zákona o státní službě:

a)            je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,

b)           dosáhl věku 18 let,

c)            je plně svéprávný,

d)           je bezúhonný,

e)           dosáhl vzdělání stanoveného pro toto služební místo služebním předpisem přijatým podle § 25a odst. 1 zákona o státní službě tj. střední vzdělání s maturitní zkouškou,

f)            má potřebnou zdravotní způsobilost,

g)            dosáhl potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.

Žadatel je povinen splnění základních předpokladů uvedených v písmenech a, b) a e) doložit příslušnými listinami, při podání žádosti lze místo předložení originálu listiny doložit pouze její kopii nebo čestným prohlášením, které je součástí formuláře žádosti. Originál nebo úředně ověřenou kopii listiny žadatel doloží nejpozději po výzvě služebního orgánu (§ 28a odst. 1 zákona o státní službě).

6. Další přílohy

K žádosti dále žadatel přiloží:

  1. strukturovaný profesní životopis[3],
  2. motivační dopis.

7. Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

8. Kontaktní údaje

Kontaktní osoba pro odborné dotazy: Mgr. Martina Pecková Černá, Ph.D., 257 085 404,
martina.peckova-cerna@mk.gov.cz

Kontaktní osoba pro formální dotazy: Mgr. Petra Zdražilová, DiS., MBA, 257 085 281, kariera@mk.gov.cz

 

 

 

Ing. Michael Forman, MBA
osoba pověřená služebním orgánem[4]

Poučení služebního orgánu

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 a 12 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se žadateli, který není státním zaměstnancem, doručuje na místě, popřípadě do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Žadatelům z řad státních zaměstnanců se doručuje na místě, popřípadě prostřednictvím elektronického nástroje, a není-li to možné, prostřednictvím datové schránky. Nemá-li státní zaměstnanec datovou schránku zřízenu, doručuje se mu na elektronickou adresu pro doručování (e-mail).

Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.

Písemnost doručovaná žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručena okamžikem, kdy její převzetí žadatel potvrdí. Jestliže žadatel její převzetí nepotvrdí ve lhůtě 5 dnů od jejího odeslání na adresu elektronické pošty, považuje se písemnost za doručenou pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána (pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná). Pokud nebude možno písemnost doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se písemnost jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že písemnost bude doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

V případě řádné omluvy žadatele z účasti na pohovoru mu může být stanoven náhradní termín pouze se souhlasem služebního orgánu, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu.

Informace pro žadatele:

Ministerstvo kultury podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rámci svých služebních a pracovních míst.

Veškeré osobní údaje jsou zpracované v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

 

[1]     Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.

[2]      Žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým postupem.

[3]     V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká. Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

[4]    Dle pověření č.j.: MK 64240/2022 ORLZ ze dne 8. 11. 2022. 

Soubory ke stažení
Soubor Velikost
Zadost_o_prijeti_do_sluzebniho_pomeru-radovy_zamestnanec.docx.docx, 30.3 kB
Oznameni_o_vyhlaseni_vyberoveho_rizeni_MR_376_OKKO_OUKKO.pdf.pdf, 336 kB
Spojte se s námi