Seminář pro žadatele proběhl 15. června 2022 online. Ke stažení jsou tyto výstupy:
- prezentace k elektronickému systému
- návod na přidání administrátorů v elektronickém systému podávání žádostí
- Podrobný návod k podání žádosti
Na základě dotazů ze semináře jsme vytvořili přehledný seznam otázek a odpovědí, řazený podle témat, který průběžně aktualizujeme.
Aktuální upozornění pro žadatele k podání žádosti:
Pokud žádost podáváte jako statutární orgán, systém vyžaduje, abyste měli na záložce "Žadatel" vyplněné políčko "Osoba oprávněná jednat jménem žadatele *" a zároveň zatržené políčko, že jednáte na základě plné moci. Bohužel v současné chvíli to nelze řešit jinak, než že políčko zatrhnete a místo Plné moci nahrajete doklad o tom, že jste statutárním orgánem (např. Výpis z OR).
Do uzávěrky příjmu žádostí proběhne ještě jeden seminář, kde budeme řešit primárně technické záležitosti podávání žádostí:
seminář proběhne 24. června (9.30-12.00) na tomto odkazu: https://mkcr.webex.com/mkcr/j.php?MTID=mb4129289a5f8ee9944a09c5fab7add07
9:30–10:15 prostor pro dotazy žadatelů k obsahu, tematickým okruhům, rozpočtu apod.
10:15–12:00 prostor pro dotazy žadatelů na elektronický systém příjmu žádostí
V červenci 2022 jsou kontaktní osoby k dispozici v těchto datech:
Mgr. Tereza Sieglová 1., 7. a 11. 7. 2022
Mgr. Petra Uhlířová 1., 4., 7., 8. a 11. 7. 2022
Prosíme nepřetěžujte konzultantky základními dotazy, na které lze nalézt odpověď ve zveřejněných manuálech. Děkujeme za pochopení.